۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱

اگر قصد نوشتن دارید، این کتاب را بخوانید؛

کتاب «طراحی و نوشتن داستان‌های معمایی» منتشر شد

کتاب «طراحی و نوشتن داستان‌های معمایی» منتشر شد

کتاب «طراحی و نوشتن داستان‌های معمایی» برای کسانی که قصد نوشتن دارند، سودمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، بسیاری از نویسندگان تازه‌کار فکر می‌کنند که نویسندگان تثبیت شده، برای موفقیت باید فرمولی داشته باشند. کتاب «طراحی و نوشتن داستان‌های معمایی» بیش از هر چیز دیگری این تصور را ابطال می‌کند.

«پاتریشیا های اسمیت» نویسنده این اثر که خود در زمره رمان‌نویسانی جای می‌گیرد که به خاطر نوشتن تریلرهای روانشناسانه‌ای که بر اساس آنها فیلم ساخته شده است، شهرت دارد، در مقدمه کتاب نوشته است: هیچ رازی برای موفقیت در نوشتن وجود ندارد، مگر چیزی به نام فردیت یا آنطور که گفته می‌شود: شخصیت. به همان دلیل که هر فردی با دیگری فرق دارد، تنها این امکان وجود دارد که فردی بتواند تفاوتش با بغل‌دستی‌اش را شرح دهد. این چیزی است که من فرصت مناسب جان و روان می‌نامم.

کتاب «طراحی و نوشتن داستان‌های معمایی» کاری نمی‌کند که سخت‌تر کار کنید، اما می‌تواند کاری کند آنهایی که قصد نوشتن دارند، از پیش بدانند چه چیزی در درونشان است. «بیگانگان در ترن» و «آقای ریپلی با استعداد»، از دیگر آثار «پاتریشیا های اسمیت» است.

کتاب «طراحی و نوشتن داستان‌های معمایی» را شاهپور عظیمی به فارسی برگردانده و انتشارات چترنگ آن را در ۱۲۹ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و با بهای ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان منتشر و روانه کتابفروشی‌ها کرده است.

کد خبر 3714056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha